poSZTUKOwany kończy…

I nadszedł ten dzień, w którym ogłaszam zakończenie działalności poSZTUKOwanego…

Już od dłuższego czasu – ponad pół roku – na łamach tego bloga nie opublikowałem żadnego nowego artykułu. Ten jest pożegnalnym.

Przyznaję, sztuka i kultura są nieodłączną częścią mojego życia. Od momentu, w którym pokochałem muzykę, nie rozstaję się z nią na krok. Efektem tej miłości (i przy okazji uwielbienia pisania) stał się ten blog. To tutaj dzieliłem się z Wami przemyśleniami na temat książek, utworów, filmów, koncertów i tego, co dzieje się wokół nich. Bywało, że pisałem często. Bywało, że miałem dłuższe przerwy. Ale teraz to już definitywny koniec.

Od dłuższego czasu pracuję nad moim nowym blogiem – tym razem dotyczącym rozwoju osobistego, motywacji i ogarniania się w życiu. Od około miesiąca można znaleźć już w sieci moje nowe artykuły. Ostateczne jednak ukazanie go światu nastąpi w piątek, 30 czerwca 2017 roku. Wtedy też edytuję ten tekst i podam adres, pod jakim można go znaleźć.

Adres nowego bloga: powerwalk.pl.

Wszystkich z Was, którzy do tej pory czytaliście moje artykuły (lub którzy dopiero teraz trafiliście na moją stronę), serdecznie zachęcam do zajrzenia także i tam. Może akurat tematyka, której teraz się podejmuję, nie jest Wam do końca bliska, ale chociaż zerknąć nie zaszkodzi 😉

Czy to naprawdę koniec poSZTUKOwanego? Tak. Co prawda myślałem trochę nad tym, by co jakiś czas jeszcze coś tutaj publikować (przecież wciąż słucham muzyki, czytam książki, chodzę na koncerty, oglądam filmy), ale ostatecznie uznałem, że nie ma to sensu. Wolę skupić się na jednym projekcie, by go dopracowywać, niż energię rozbijać na drobne. Wszelkie pomysły dotyczące sztuki i kultury, jakie pewnie jeszcze nie jeden raz przyjdą mi do głowy, powędrują już na nowego bloga. Oczywiście będą tam przedstawiane pod kątem rozwoju osobistego i motywacji.

Ten blog jednak nie zniknie z sieci. Cały czas będzie dostępny, cały czas będziecie mogli do niego wracać. Kto wie, może i ja będę jeszcze czerpać z niego pomysły i inspiracje. Przecież sztuka i kultura to niezwykłe zjawiska nieodłącznie towarzyszące każdej innej dziedzinie naszego życia.

Serdecznie pozdrawiam,
poSZTUKOwany, Bartosz Zdzienicki

Skomentuj

